24 Mayıs 2013 Cuma

SAMSUNG GALAXY ACE 5830İ AÇILMIYOR / SAMSUNG GALAXY ACE 5830İ ROM YÜKLEME

   
     Arkadaşlar samsung ace 5830i telefonunuz var ve telefon artık açılmıyorsa yani açılıyor ancak samsung yazısı gelip daha ileriye gitmiyorsa muhtemelen telefonunuza rom atmanız gerekmektedir.Gerekli olanları indirme linkleri aşağıdadır.Ben yaptım oldu bu nedenle yanlış uygulamanızdan sorumlu değilim rom Türkçe dir.Menü ve diğer her şey 5830i ile uyumlu aynısıdır.Edindiğim bilgilere göre garanti yapıyormuş ancak yinede araştırın yapıp yapmadığın derim.
     ROM YÜKLEME:
1- İlk olarak telefonu download moduna alıyoruz.bunun için açma kapama tuşu na ve ses arttırma tuşlarına aynı anda basıyoruz.Eğer olmaz ise ses azalma , arttırma ve açma kapmaya aynı anda basın buda olmaz ise ses kısma ve açma kapamayı deneyiniz.
2- 1.84 sürümlü odini açınız ve PDA , PHONE(MODEM) , CSC yerlerini belirtiniz.Odin açıldığında gelen ayarlarla ve şeçili kutucuklarla oynamayın , PIT ve BOOTLOADER yerlerini boş bırakınız.
3- Telefon download modun da iken bilgisayara takınız ID:COM yazan yerde telefonunuz la ilgili bilgi belirecektir.Bilgisayar telefonu okuma ise belirmez okutmaya çalışın.
4- Son olarak start deyin ve bitmesini bekleyin ...

ALTTAKİLER ESKİ LİNKLERDİR YENİ VE GÜNCEL LİNK İÇİN YENİ BLOĞUMU ZİYARET EDEBİLİRSİNİZ: http://iktisatalemi.blogspot.com/2013/12/samsung-galaxy-ace-5830i-acilmiyor.html  KONU AYNIDIR İNŞ. SORUNUNUZ ORTADAN KALKAR.


http://iktisatalemi.blogspot.com/2013/12/samsung-galaxy-ace-5830i-acilmiyor.html

57 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim. Telefon kendine sürekli reset atıp duruyordu. Anlattığınız gibi odin yüklemesini yapınca düzeldi her şey. Tekrardan çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ben teşekkür ederim ne mutlu işinize yaradıysa :D

    YanıtlaSil
  3. allah sizden razı olsun , çok teşekürler

    YanıtlaSil
  4. benim pc telefonu görmüyor arkadaşlar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim istersen birde samsung kies programını indir öyle dene http://www.gezginler.net/indir/samsung-kies.html

      Sil
    2. kies programı yukledim ama benm telefonum hiç açılmıyo samsung yazısı bile gelmiyor ne yapmalıyım acil cvp veririmisiniz

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. SetupConnection..
    Can't open the serial(COM) port.
    All threads completed. (succeed 0 / failed 1)
    hatası alıyorum :S

    YanıtlaSil
  7. cok tesekkurler kardesım bir kac deneme sonunda basarılı bı sekılde acıldı saolasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim açıldığına sevindim :D

      Sil
  8. ya benim telefona eçılış ekranı geliyor başka açılmıyor nasıl açabilirim ben onu davlonder moduna da geçmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi açma tuşuna ve ses arttırma tuşuna aynı anda bas kapalıyken olmadı açma kapama ve ses azaltmayı dene oda olmadı açma kapama ve ses arttırmayla azaltma aynı anda dene

      Sil
    2. SAYIN İSMAİL BALIKÇI
      bakın ses tuşlarına ve power tuşuna basın sonra yazılar gelecek. ses açma tusuna basın download moda gececektir tlf okumazsa eger 3-5 dk deneyin okuyor benmki de başta okumamıştı böyle 3-4 dk takılı kaldı sonra pc okudu benmki de aynı durumdaydı. sonra orda yazanları yaptm düzeldi Allah razı olsun sizden :) saygılar...

      Sil
  9. ya ben anlamım tlefon açılmıyosa nasıl indirccem ben bunları telefona
    yardım acill

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefon kapalıyken açma tuşuna ve ses açma tuşuna ayn anda basarsan download modu gelir sonra yazanlar uygula

      Sil
  10. bu odin kaç dk sürüyo bide Added!!
    Added!!
    Enter CS for MD5..
    Check MD5.. Do not unplug the cable..
    Please wait..
    PDA_S5830i_XXLK3.tar.md5 is valid.
    MODEM_S5830i_XXLK1.tar.md5 is valid.
    CSC_S5830i_OJVLD2.tar.md5 is valid.
    Checking MD5 finished Sucessfully..
    Leave CS..
    Odin v.3 engine (ID:4)..
    Odin v.3 engine (ID:3)..
    File analysis..
    File analysis..
    SetupConnection..
    SetupConnection..
    böle kalıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tar.md5 lerin .md5 lerini sil kardeşim öyle dene

      Sil
    2. setup connection yazıyorsa muhtemelen pda ve bootloader bölümü boş değildir bu bölümleri boş bırakıp tekrar deneyin bende de aynı sorun olmuştu bunları boş bırakınca düzeldi

      Sil
  11. Caner iktisat blogundada sordum yine sorayım dowland moddayken pc ile bağlantı olmuyor yani pc hafıza kartını okumuyor.Bu durumda odin işe yarıyor mu yinede.??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bendede var çözemedim
      Galaxy s'e Yükledim Galaxy w'e yükledim romları ama ace yükleyemedim çözebildinmi sen

      Sil
  12. Okan yarwmasi lazim çünkü ROM atmada hafiza kartlik bir olay yok önemli olan telefonu okmasi İD:COM yazan yerde

    YanıtlaSil
  13. saolasın en stabil rom mu fakat yazılım güncelleme sorunu var. güncellenemedi diyor ama neyse..

    YanıtlaSil
  14. ya ben telefonu dowloand moda alıyorum bilgisayara bağlıyorum tanıyor denilenleri yapıyorum adım adım odinde pda phone csc yerlerini işaretliyorum od:com yazan yerde telefonumu tanıyor ve messagge yazan yerde de çıkıyor bir yazı ama pda phone csc yerlerinin yanında sağ tarafında diktörgen boşluklar varya oralar dolacakmı ne olacak onu yapamıyorum ne olur yardım edin

    YanıtlaSil
  15. PDA,PHONE,CSC dökümlarını nereden bulacam.

    YanıtlaSil
  16. dowloand moduna giriyorum sonra ne yapacam acil lütfen

    YanıtlaSil
  17. telefonu download moduna nasıl alıyoruz?

    YanıtlaSil
  18. telefondaki resimler bilgiler gidiyormu acaba *

    YanıtlaSil
  19. bana da yardımcı olurmusunuz. telefonumda samsung yazısı sürekli dönüp duruyo ordan öteye gitmiyo. kies programını yürkledim
    ama bilgisayar tlfonu görmüyo
    tlfonumda ses acma ve on of tusuna birlikte bastım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekranda warning!! yazıyo su anda. ben telefoncuya götürsem onlar halleder mi. bide çok pahalı mı yaptırmak

      Sil
    2. benimde aynı şekilde samsung yazısı dönüp duruyor öteye gitmiyor nasıl hallettiniz acaba bu sorunu acil yardımmm

      Sil
  20. ben galaxy aceye cwm yüklerken galaxy ace yazısında kaldı bu yöntemi denersem sorun çözülürmü acaba

    YanıtlaSil
  21. galaxı win 8552 telefonum aynı problemde ne yapmam gerekiyo

    YanıtlaSil
  22. Ses azaltma artrma ve acma kapamaya ayni anda bastim snra ekrana biseler geldi ses artrma tusuna bastim volume up yaziyodu. Snra ekrana android resmi geldi dowlading yazdi simdi pcyemi baglicm

    YanıtlaSil
  23. ya downald modunda kalıyor ileriye gitmiyor ve bilgisayar okumuyor telefonu :/

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar telefonu usb ile pc ye bağlayamıyorum. Telefon aynı şekilde samsung yazısında takılı kalıyor. Ses arttırma ile kapatma tuşuna bastım denedim yine olmadı lütfen yardım edin ne yapmam gerekiyor :(

    YanıtlaSil
  25. odin de nasıl PDA , PHONE(MODEM) , CSC ları belirticez

    YanıtlaSil
  26. abi ses açma ve kısma tuşuna +power bastım warning diye bi yazı çıktı volume up continue dedi bastım ses açmaya downloading de aldı

    YanıtlaSil
  27. daha iyi anlatırmısınız

    YanıtlaSil
  28. Downloadinge geliyorum tlfnu pcye bağlıyorum pc telefonu görmüyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  29. arkadaslar ne olur yardım linkler nerde

    YanıtlaSil
  30. dowlanding yazarken ne yapmak gerekiyo

    YanıtlaSil
  31. Allah razı olsun kardeşim

    YanıtlaSil
  32. selam benim t6elefon ne acılıyor ne de reset natılıyor odınden rom atacam telefon acılmadıgı ıcın usbyle oc ye baglanamıyorum ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  33. götler yimiyor cevaplari bulamiyorlar

    YanıtlaSil
  34. dowland modunu açtım ama pc de gözükmüyor ne yapmalıyım ?

    YanıtlaSil
  35. ya birşey söyleyecğim arkadaşlar ben telefonuma bir kez bozulunca format attım. yani üçlü kombinasyon,wipe data factory reset yaptım açıldı. ama şimdi yine yapınca olmuyor. birde yine root,rom olarak apply update from sdcared yapıyorum dedikleriniz gibi ama olmuyor basıyorum geri dönüyor o sayfaya ilk çıkana sonra uyarı yazısı için stock rom yani onu denemeye çalışıyorum oda yeşil ışık filan diyor olmuyor uyguluyorum olmuyor kies ide yapamadım anlamadım ben ne yaparak düzelteceğim bu telefonu birde birşey söyleyeceğim bu rom odin yani orjinal odin olan nerede ya hiç biri olmuyor orjinal değil YA HİÇ BİRİ düzelmeyecekmi bu telefon

    YanıtlaSil
  36. yükleme oldugunu nasıl anlıyorz okudu start dedim yazılar cıktı pc de o kadr hala telefon dowlond yernde çıkmamızmı gerek

    YanıtlaSil
  37. dowanload yüklemesi açılmıyor telefonun basılı kaldıktan sonra :(

    YanıtlaSil
  38. Telefon Hiç Açılmıyor

    YanıtlaSil
  39. abi merhaba iyi akşamlar çocuk yanlişlık la 5830 i telefonuma oyun indirmiş açılmıyor samsug yazıyor öyle duruyor ne yapmalıyım tşklr

    YanıtlaSil
  40. 5830i telefonum birden bire kapandı ve ne yaptıysam açılmadı format atmaya çalışıyorum oda olmuyor yardım edebilirmisiniz.

    YanıtlaSil